• Firma
  • Dział obsługi klienta

Sekcja wsparcia technicznego on-line obsługuje klientów na całym świecie, zgodnie z ustalonymi procesami wewnętrznymi. Zespół składa się z doświadczonych, wysoko wykwalifikowanych specjalistów, posiadających umiejętność komunikowania się w wielu językach, co umożliwia sprawne rozwiązywanie zgłaszanych problemów. Ze względu na specyfikę działania, sekcja pracuje w trybie 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.

Dział przygotowania dokumentacji technicznej

Departament projektowy, zajmujący się przygotowaniem dokumentacji technicznej wykorzystywanej podczas procesu instalacji sprzętu telekomunikacyjnego, jest największym działem w firmie. Dacomet zatrudnia

Czytaj całość

Dział implementacji

Dział implementacji zajmuje się przede wszystkim procesami instalacji, testowania i integracji systemów telekomunikacyjnych. Dotychczas nasi pracownicy oraz firmy podwykonawcze mieli okazję realizować projekty związane z:

Czytaj całość

O firmie

Firma Dacomet pojawiła się na rynku lokalnych usług telekomunikacyjnych w 1993 roku. Początkowo realizowała prace związane z instalacją i uruchamianiem central telefonicznych, dostarczaniem oraz instalacją

Czytaj całość